Jaarverslag 2019
Nieuws17 juni 2020

Jaarverslag 2019

Nieuws 17 juni 2020

Het publieksjaarverslag van PZNL is gepubliceerd. Dit digitale bestand biedt een terugblik op de activiteiten van de coƶperatie in het jaar 2019.

PZNL maakt zich hart voor de best mogelijke palliatieve zorg en zet daarvoor haar middelen in. Om een ontmoetingsplek voor uitwisseling van kennis te faciliteren, een platform voor constructieve dialoog te ondersteunen en daarmee de best mogelijke palliatieve zorg op iedere plek haalbaar te maken. Voor iedereen. Voor patiĆ«nt en omgeving. Voor zorgpraktijk, onderzoek en onderwijs.

We hebben inmiddels ervaren dat Corona ons uitdaagt. Het laat zien dat palliatieve zorg in Nederland naar een hoger plan kan en moet. PZNL zet zich daarvoor in, samen met haar leden. In dit jaarverslag een overzicht van de activiteiten uit 2019 die daaraan bijdragen.

Het PZNL jaarverslag 2019

Bron: PZNL

Voor vragen, neem contact op met:
Bestuurssecretariaat PZNL PZNL
Laatst geactualiseerd: 17 juni 2020
Niet gevonden wat je zocht?
Mail de redactie
Mail de redactie met jouw evenement, nieuws of tool waar anderen baat bij kunnen hebben. Suggesties of klachten over informatie zijn ook zeer welkom. Met jouw inbreng kunnen we Palliaweb verbeteren.